Spandoekenwedstrijd en aanmoedigingsprijzen a.s. zaterdag 26 november bij thuiswedstrijd Dames 1

Dames 1 speelt a.s. zaterdag om 16.30 uur een belangrijke thuiswedstrijd in het Omnisport tegen VC Sneek. En omdat ze al best wat tegenslag hebben gehad, vindt supporter Piet het leuk om de speelsters samen met alle mini’s en jeugdleden te helpen door ze heel hard aan te moedigen! De mini- én jeugdteams die het meeste kabaal maken bij het aanmoedigen, winnen een mooie prijs! Maar dit is nog niet alles. Supporter Piet organiseert ook nog een spandoekenwedstrijd. Dus trek een groot oud laken uit de kast en pak je viltstiften en je verf. En maak een super mooi spandoek! Er is een leuke prijs voor het miniteam dat het mooiste spandoek maakt én voor het jeugdteam dat het origineelste spandoek maakt. Dus maak een mooi spandoek, zoek je toeters en je trommels op, trek je gele Dynamoshirt aan en kom aanstaande zaterdag 26 november naar het Omnisport!