Parkeren zaterdag i.v.m. EK baanwielrennen

In verband met het EK baanwielrennen is parkeerplaats P8, de gebruikelijke Dynamo-parkeerplaats, niet voor volleyballers en publiek beschikbaar. Er kan zaterdag als volgt worden geparkeerd:

• Parkeren van auto's kan op P9 (overzijde van P8 = zijde WSV) of op parkeerterrein P7 (tussen de skeelerbaan en Intratuin). ’s Avonds is P6 (voorzijde Intratuin) waarschijnlijk ook gedeeltelijk te gebruiken.
  • Fietsen en brommers kunnen op gebruikelijke plekken worden gestald. Geparkeerde fietsen en brommers mogen de nooduitgangen niet blokkeren, verkeerd gestalde fietsen/brommers zullen worden verwijderd!

Het zal ’s middags en ’s avonds waarschijnlijk wel druk zijn aangezien veel bezoekers van het EK dan al binnen zijn. Er staan parkeerbegeleiders van Traffic Support. Zij kunnen/zullen de bezoekers van de Topsporthal aanwijzingen geven, zij zijn op de hoogte van de wedstrijden van Dynamo. Volg hun aanwijzingen op.
    Advies: kom zaterdag niet met de auto maar de fiets naar Omnisport.

De Topsporthal is zaterdag voor alle spelers en het publiek alleen te bereiken via deur 3 (trappenhuis naar Dynamo Café). Andere deuren zijn dan niet toegankelijk voor Dynamo!