Voordeel voor onze club: extra budget

Beste leden van Sportvereniging Dynamo ,

Sportvereniging Dynamo doet ook dit jaar weer mee aan de Salland Clubactie van Salland Zorgverzekeringen uit Deventer. Waarom? Enerzijds bespaar je als lid van onze vereniging hiermee mogelijk veel geld op je zorgverzekering én ontvang je meer voordelen zoals extra fysiobehandelingen. Anderzijds krijgen wij als Sportvereniging Dynamo geld voor ieder lid dat zich verzekert (of verzekerd blijft) bij Salland Zorgverzekeringen. Win-win dus!

Voordeel voor onze club: extra budget

Jullie als Sportvereniging Dynamo-leden kunnen helpen om een zo groot mogelijk bedrag te verdienen. Want voor elke nieuwe verzekerde (18 jaar en ouder) krijgen wij eenmalig € 50. Voor elke lid dat al verzekerd is bij Salland via het speciale Sportvereniging Dynamo-collectief, krijgen wij elk jaar € 10. Oftewel, hoe meer leden zich verzekeren bij Salland, hoe meer dit oplevert voor de club.

Voordeel voor jou

Ook dit jaar is de Salland Clubactie zeer interessant met extra voordeel voor Sportvereniging Dynamo-leden en gezinsleden:

• 8% korting op alle aanvullende verzekeringen en tandartsverzekeringen
  • Kinderen zijn gratis meeverzekerd voor de meest uitgebreide aanvullende- en tandartsverzekering van de ouders
  • 5 gratis extra fysiobehandelingen bij de aanvullende verzekeringen Extra en Plus
  • Vergoeding voor sportmedisch advies in de aanvullende verzekering Plus en Top
  • 25% korting op elke aankoop in 2024 van alle fraaie sportkleding en -artikelen via www.sportdirect.com.
  • Eenmalig 20% korting op een toegangskaartje voor zwemparadijs De Scheg voor iedereen die op dezelfde zorgpolis is verzekerd
  • Goede premie van € 145,90 per maand in vergelijking tot vergelijkbare zorgverzekeringen (Univé Zorg Geregeld| 147,30, Zilveren Kruis basis zeker| 147,45, Menzis Basis| 146,75).
  • Ruime keuze uit zorgaanbieders en alle ziekenhuizen worden gecontracteerd

En kies je bij Salland Zorgverzekeringen voor het maximaal vrijwillig eigen risico van € 500,- bovenop het wettelijk verplichte eigen risico? Dan gaat er nog eens € 17,50 per maand van je maandpremie af en kom je uit op € 128,40.

Profiteer mee en scoor!

Overstappen (of een transfer maken, om in voetbaltermen te blijven) is echt heel makkelijk. Je regelt het eenvoudig via salland.nl/svdynamo. Salland Zorgverzekeringen zegt dan je huidige zorgverzekering voor je op. Op salland.nl kun je de verschillende pakketten met elkaar vergelijken, zodat je een verzekering kunt afsluiten die helemaal bij jouw situatie past.

Lees meer op salland.nl/svdynamo of bel Salland Zorgverzekeringen op 0570-687484.

Ik wens iedereen alvast een sportief en (financieel) gezond 2024 toe.

Met vriendelijke groet,

Marc van Tongeren