Doe mee aan het 25ste Bedrijventoernooi

Wil je in juni nog een paar avonden lekker volleyballen in het Omnisport, schrijf je dan nog snel in voor het 25ste Bedrijventoernooi. Dat kan tot volgende week woensdag 1 juni. Ook niet bedrijfsgebonden teams kunnen meedoen. Het Bedrijventoernooi vindt plaats op de doordeweekse avonden van dinsdag 14 juni t/m donderdag 23 juni. De wedstrijden zijn ‘s avonds tussen 19.00 en 23.00 in het Omnisport. Elk team speelt in ieder geval twee wedstrijdavonden (in de eerste week) plus eventueel een finaleavond (dinsdag 21 of woensdag 22 juni). Heren- en mixed teams kunnen zich inschrijven in een van de volgende drie speelsterkte niveaus: beginners, recreatie of prestatie. Er is geen damescategorie. Kijk voor meer informatie en inschrijven onder Toernooien > Bedrijventoernooi.