Uniek aanbod voor deelnemers Beachvolleybaltoernooi Bussloo

Deelnemers aan de 19e editie van het Intersport Jonker Primavo Beachvolleybal toernooi dat op 19 juni plaatsvindt op de stranden van Bussloo, mogen van 19 mei tot 19 juni onbeperkt gebruik maken van de faciliteiten van Achmea health Centers.

Je wordt begeleid door een fitnessinstructeur en mag gebruik maken van verschillende groepslessen. Ook is het mogelijk om gebruik te maken van verschillende spa faciliteiten met o.a. zwembad en sauna’s. Het maakt niet uit of je je al een maand geleden voor dit toernooi hebt ingeschreven of het nu nog gaat doen. Het aanbod geldt voor alle deelnemers. Lees meer over deze actie in de onderstaande brief van Achmea. Geef je op via de website van Primavo.

Beste,

19 juni a.s. is het weer zover; de 19e editie van het Intersport Jonker Primavo Beachvolleybaltoernooi. Een dag vol sportiviteit, gezelligheid en ontspanning waar jij en je team aan deelnemen.

Achmea health Centers Apeldoorn wil jou graag helpen voorbereiden op dit toernooi. Daarom ontvangen jij en je team een maand gratis sporten en ontspannen bij een van de centra in Apeldoorn. Van 19 mei tot 19 juni mag je onbeperkt gebruik maken van de faciliteiten die Achmea health Centers te bieden heeft.

Je wordt begeleid door een fitnessinstructeur en je mag gebruikmaken van verschillende groepslessen. Ook is het mogelijk om gebruik te maken van verschillende spa faciliteiten met o.a. zwembad en sauna’s.

Wil jij gebruik maken van dit sportieve aanbod? Stuur een mail met daarin je naam en telefoonnummer naar de vestiging van jou keuze. Vermeld in het onderwerp ‘Beachvolleybal’ en wij nemen contact met je op voor de eerste training.

Met sportieve groet,

Achmea health Center Apeldoorn de Maten