6e overwinning op rij voor succesvolle Dynamo volleybaltoppers

MB3

De volleybaltoppers van SV Dynamo MB 3 zijn ook goed aan hun zesde competitiewedstrijd begonnen. In onze eigen sporthal werd afgerekend met Klarenbeek MB 1, met 4-0 werden de dames van Klarenbeek verslagen: 25-16, 25-12, 25-17, 25-13.

Ongeslagen

De volleybaltoppers lieten vandaag zien dat zij over een enorme veerkracht beschikken, de eerste twee sets wonnen zij vrijwel probleemloos. De derde set begon moeizaam, de volleybaltoppers keken “halverwege” de derde set tegen een 9-13 achterstand aan. Gelukkig hebben zij met dank aan onder andere het enthousiaste publiek de set op karakter weten om te buigen naar een setwinst van 25-17.  Door deze 4-0 overwinning op Klarenbeek MB 1 hebben de toppers van SV Dynamo MB 3 nog steeds de ongeslagen status.

Zaterdag