Dat schiet lekker op zo!

Op dinsdag 7 maart hebben we voor alle ouders van onze mini- en jeugdleden, onze vrijwilligers, coaches en trainers iets heel bijzonders. In ons Dynamo Café vindt dan de voorstelling ‘Dat schiet lekker op zo!’ plaats. Een humoristische voorstelling, over hoe wij met z’n allen kunnen zorgen dat het goed gaat met onze kinderen in de sport en met onze club. Meld je nu aan voor de voorstelling.. Dit mag je niet missen!

In de voorstelling, met een lach maar ook een traan, vertelt een vader over wat hij allemaal meemaakt, thuis en bij de club van zijn zoon (waar hij ook de coach van is). Zijn zoon overweegt te stoppen met sporten. En ook de relatie met zijn tweede vrouw vertoont scheurtjes…

De voorstelling is gebaseerd op de theatervoorstellingen ‘Wel winnen, hè!’ en ‘En nou is het afgelopen!’ waar al 100.000 (!) mensen van genoten hebben. Die voorstellingen worden omarmd door NOC*NSF en 42 sportbonden. De reacties zijn zeer enthousiast. Heb je die voorstellingen nog niet gezien, kom dan zeker kijken!

De voorstelling is dus op dinsdag 7 maart 2017, in ons eigen Dynamo Café. De inloop is vanaf 19.30 uur, de voorstelling zelf begint om 20.00 uur en duurt ruim een uur (zonder pauze). Na afloop is er gelegenheid om na te praten.

De toegang is gratis mits je je van te voren aanmeldt via www.svdynamo.nl/datschietlekkeropzo

Tot dinsdag 7 maart! En uh…. neem de (andere) ouders van je team, je collega-coach/commissielid etc. ook mee, dan maken we er een gezellige avond van met z’n allen.