DWF

Nevobo account

De toegang tot het Digitaal Wedstrijd Formulier (DWF) is enigszins gewijzigd. Tot vorig seizoen logde de zaalwacht in met één login voor alle velden, dat kan niet meer. Als (thuispelend) team in onze hal log je in en na de wedstrijd log je weer uit. Om in te kunnen loggen dien je te beschikken over een Nevobo-account. Lees hier hoe je een account kunt aanvragen en hoe je als coach thuis je team kunt samenstellen voor een wedstrijd. Ben je geen Nevobolid (bijvoorbeeld ouders die coach van een team zijn) gebruik dan het account  van iemand anders, bijvoorbeeld van je kind.

Werken met DWF

Er zijn nu 2 handleidingen voor het Digitaal Wedstrijd Formulier (DWF). Een handleiding voor coaches waarin aandacht is voor het aanmaken van een Nevobo-account en het vooraf samenstellen van een team voor 'n wedstrijd en een handleiding voor tellers in onze hal.