Sponsoring voor MC2 van Bouw onderneming Veeneman

MC2

Bouw onderneming Veeneman staat middenin de samenleving en wij erkennen de rol die wij hebben in het verbeteren van onze omgeving. Wij werken vanuit een duidelijke missie en visie en stellen de unieke wensen van elke klant centraal. Heldere communicatie met klanten en medewerkers vormen voor ons een belangrijke kernwaarde. Als familiebedrijf hechten wij ook veel waarde aan een duurzame relatie met onze medewerkers. We werken met al onze collega’s als een team samen om het beste resultaat te halen. Dit zien wij ook terug bij een teamsport als volleybal, gezamenlijk werken aan het beste resultaat. Qua sponsoring hebben wij al een behoorlijke geschiedenis bij Dynamo, zo hebben we in het verleden een aantal heren- en damesteams v.v. kleding. MC2 zal middels de sponsoring  shirts kunnen aanschaffen, wij wensen MC2 veel plezier en succes in de competitie.

Klik op het logo voor meer Info van Bouw onderneming Veeneman