Met een overwinning het seizoen afgesloten...

Onze laatste wedstrijd van dit seizoen speelden we in Heino tegen het team van Hevo MC3,nadat we in onze vorige wedstrijd kampioen  waren geworden stond er in deze wedstrijd niets meer op het spel behalve de overwinning en natuurlijk wilden we ook deze wedstrijd graag winnen en het liefst met mooi volleybal.

In de eerste set zagen we dat helaas nog niet,we stonden al snel op een achterstand en hoewel we ons best deden maakten we veel fouten en kon Hevo verder uitlopen,halverwege de set begonnen we wat in te lopen maar telkens als we bijna op een gelijke stand kwamen viel de concentratie weer helemaal weg zodat de tegenstander telkens 3 a 4 punten voorbleef, en we de 1e set verloren met 25-20

Ook het begin van de tweede set liep nog niet goed,veel opslagen gingen mis,er werd niet goed geroepen en weinig op ballen gelopen zodat we weer op achterstand kwamen,maar dit keer pakten we het wel goed op,we werden wat agressiever,de meiden begonnen elkaar wat meer te helpen,de opslagen verliepen beter en bij het net werden we wat slimmer,we zagen soms weer hele mooie rally s die we dan ook vaak goed afmaakten,deze set trokken we op deze manier naar ons toe met 18-25.

De derde set maakte weer duidelijk hoe we eigenlijk het hele  seizoen al spelen,enorm wisselvallig,soms spelen we heel mooi volleybal,wordt er vaak 3 keer overgespeeld en helpt iedereen elkaar,maar dat kan zo op het ene moment weer helemaal omslaan en dan zie je een pingpong volleybal ,is iedereen maar bezig met zelf een punt te scoren en  beseffen we niet dat we met een teamsport bezig zijn..en dan zie je dat de tegenstander sterker wordt en dat gebeurde in deze 3e set die we dan ook verdiend met 25-14 verloren.

De 5e set verliep net als de 4e,heel gelijk op en bij de stand 8-7 in het voordeel van Hevo wisselden we van helft,en kwamen we terecht op de helft waar we de 2e en de 4e set ook speelden,de sets die we wonnen,bijgelovig ben ik niet maar vanaf dat moment werd er weer goed gevolleybald en kwamen er weer wat mooie rally s die we ook met een punt zagen beloond.zo wisten we snel uit te lopen en deset en daarmee ook de wedstrijd te winnen met 10-15.

Een 2-3 overwinning,een mooi eind van een seizoen waarin we soms heel  wisselvallig waren,maar als je van de 10 wedstrijden er 9 wint en er maar 1 verliest ben je de terechte kampioen!

Fije vakantie allemaal en tot volgend seizoen!