De laatste wedstrijd van het jaar..

Na een aantal weken geen wedstrijden te hebben gespeeld en vorige week een hele gezellige sinterklaasviering met het team hebben gehad mochten we vandaag onze laatste wedstrijd van het jaar spelen,onze tegenstander was C1000 van Andel Ormi,een tegenstander die op de derde plaats staat,dus het was geen gemakkelijke opgave om hier punten van te pakken,het team was ook niet compleet doordat Janine nog te geblesseerd was,maar de andere 8 speelsters wilden er een leuke wedstrijd van maken.

De eerste set begon niet zo best,het leek wel of het nog sinterklaas was want er werden veel punten makkelijk weggegeven,gee enkele opslag ging goed en we kwamen dan ook snel op een grote achterstand en verloren snel de set met 9-25.

Pas in de derde set werden we wakker en ging het veel beter lopen,het spel zag er opens veel beter en rustiger uit,de opslagen liepen beter,er werd weer voor een punt gestreden en dit maal ook vaak afgemaakt.we kwamen soms op een voorsprong maar lieten de tegenstander dan weer terugkomen ,het was wel mooi om te zien dat we als we ons best doen heel goed meekunnen met deze sterke tegenstander,aan het eind van deze set maakten we te veel fouten zodat we de set net niet konden winnen 19-25.

Door deze set kwam er wat meer vertrouwen en dat lieten we zien in de laatste set,een mooie voorsprong door leuk volleybal,goed doorgaan op een bal die bijna niet meer te halen leek en elkaar willen helpen,de set verliep heel spannend en was erg leuk om te zien,we stonden zelfs op setpunt maar konden het niet afmaken en bij 24-25 maakte de scheidsrechter zijn enige foutje door een voetfout te geven,het was erg zuur dat daardoor de 4e set ook werd verloren maar  ondanks dat de speelsters daardoor erg teleurgesteld waren moeten we naar onze eigen fouten kijken en niet naar die enige die hij maakte want voor de rest floot hij uitstekend.

Helaas geen setje gewonnen maar de laatste 2 sets lieten we toch zien dat we best aardig mee kunnen en dat moet ons weer wat vertrouwen geven voor het nieuwe jaar..

Allemaal fijne feestdagen en alvast een heel gelukkig,gezond en sportief nieuwjaar!