Met stapjes vooruit...

Vandaag stond de thuiswedstrijd tegen CRM Partners op het programma,2 weken geleden was dat ook onze tegenstander en  hoewel we af en toe leuke spelmomenten lieten zien hadden we weinig kans om ook maar een setje te winnen,daar zouden we vandaag voor gaan!

Doordat de wedstrijd die voor de onze werd gespeeld erg uitliep moesten we erg lang wachten voor we mochten beginnen,we zagen daardoor wel een super spannende wedstrijd die met 3-2 door dynamo mc2 werd gewonnen,door het kijken naar die wedstrijd konden onze meiden ook weer leren ,dat team liet zien dat je met het vechten voor ieder punt veel kunt bereiken..

De tweede set verliep net andersom,we begonnen niet zo goed,maakten weer teveel fouten,liepen niet op ballen en dachten dat de ander het wel zou opknappen,en kwamen op een achterstand.Tijd voor een time-out om de meiden weer een beetje bij de les te krijgen.Dat lukte aardig en we liepen veel punten in,de meiden wilden er weer voor gaan en beseften dat je elkaar daarbij nodig hebt,helaas was het net te laat om deze set nog te kunnen winnen,weer werd het 16-25.

Tijdens de bespreking voor het begin van de derde set spraken we af dat we net zo zouden beginnen als in de eerste set en net zo zouden eindigen als in de tweede set,maar helaas verliep het net als het begin van de tweede set,weer een achterstand en weer te laat een inhaalrace.In deze wedstrijd viel het erg op dat de meiden die normaal een goede opslag hebben dat nu niet lieten zien en daardoor werden er weer veel punten ingeleverd.Net als in de 1e en 2e set kwamen we niet verder dan 16 punten..16-25.

In de 4e set lieten we wel weer zien dat er steeds meer verbetering in het spel zit ,er kwamen hele mooie rally s,maar vaak konden we dan dat laatste zetje net niet meer  geven en dat strafte de tegenstander goed af,wel kwamen we deze set tot meer dan 16 punten,met 17-25 verloren we de wedstrijd!

Deze wedstrijd lieten we weer wat meer vechtlust zien dan in de vorige wedstrijden,we kunnen dit helaas nog niet een hele set volhouden,als dat gaat lukken gaan we snel punten pakken!