Goed tegenstand geboden...

Onze eerste wedstrijd speelden we ook tegen dit team en toen hebben we gemerkt dat dit een heel sterk team is die al een tijdje samenspeelt,Het begin van de 1e set ging heel aardig ,tot de negen punten konden we goed meekomen en zagen we een paar mooie rallys maar gaandeweg de set maakten we teveel fouten en kwamen we op een achterstand die niet meer in te halen was,al deden we nog heel goed ons best,deze set werd 12-25.

We konden aardig tegenstand bieden en dat gaf ons vertrouwen voor de 2e set,maar de tegenstander zag heel goed waar het bij ons nog vaak misgaat,de open ruimtes in het midden! vaak reageren we nog te langzaam en sluiten niet snel genoeg bij,dat werd goed bespeeld door torpedo en de set ging heel snel voorbij met een stand van 4-25.

Hoewel die uitslag er op leek dat we weggespeeld werden was dat toch niet het geval,vaak gingen er dingen wel goed alleen werd het dan net niet afgemaakt,dat was ook het geval in de derde set,goede opslagen werden afgewisseld met hele slechte,het ene moment speelden we heel goed over en het andere moment deden we maar wat zonder na te denken.,ook deze set was snel voorbij met 7-25.

In de vierde set liep het in het begin erg goed en ging het net zoals in de eerste set,niet opgeven en achter elke bal aan,slimme steekballetjes,mooie opslagen,er werd weer wat beter geroepen,het zag er zelfs naar uit dat we misschien toch nog een setje konden winnen,maar helaas besefte de tegenstander dat ook en deden hun nog een extra stapje waardoor de winst toch nog naar Torpedo ging,,heel jammer want een setje hadden we wel verdiend,met 25-18 sloten we de wedstrijd toch met een goed gevoel af.

Na de wedstrijd hebben we de scheidsrechter nog even in het zonnetje gezet vanwege de week van de scheidsrechter,onze aanvoerder bood namens het team een cadeautje aan en dat had ze zeker verdiend want Sophia had heel goed gefloten,heel knap gedaan!!