Met opgeheven hoofd verliezen...

Vandaag speelden we in Otterlo tegen CRM Partners,met bijna het complete team,alleen Dominique kon er niet bij zijn, begonnen we de eerste set erg goed,we konden heel goed meekomen tegen een team dat al ruim een jaar bij elkaar is,terwijl wij net een klein beetje aan elkaar beginnen te wennen,de stand ging gelijk op tot we een paar fouten achter elkaar maakten en we de achterstand niet meer konden inhalen ,met 25-16 verloren we de set maar we mochten heel trots zijn dat er veel dingen ook erg goed gingen.

De tweede set ging nog beter,we kwamen zelfs op een voorsprong en lieten soms  zien dat de teamspirit per week beter wordt,er werd heel goed overgespeeld,de opslag ging bij de meeste meiden weer erg goed,en vooral het plezier was er,helaas was dat niet genoeg voor de setwinst want hoewel we ook deze set weer heel goed mee konden lukte het ons niet om op de belangrijke momenten het put af te maken,deze set werd 25-20.

In het begin van de derde set liep het nog steeds erg goed en wilden we er nog alles aan doen om een setje te winnen maar halverwege merkte je dat er een aantal speelsters nog niet gewend zijn om lange rally s te spelen en de vermoeidheid sloeg wat toe,er werd steeds onrustiger en zonder overleg gespeeld,veel meer fouten gemaakt en dat maakte ons kansloos om deze set tot een goed einde te brengen,tot de 10 punten liep het allemaal nog goed maar toen was het op,met  25-12 konden we de wedstrijd niet meer winnen.

Hoewel we de wil hadden om in de 4e set er nog vol voor te gaan om toch nog een puntje te pakken konden we het niet meer opbrengen om dat in het veld ook te laten zien en erg snel ging ook deze set naar de tegenstander,op het laatst wisten we nog een aantal mooie punten te halen maar toen stonden we al op een grote achterstand,met 25-10 werd het 4-0.