Eindfeest, beachen en kampioenen

Het was gezellig druk tijdens het Eindfeest. Zo’n 40 kinderen bij de zeskamp met een mega springkussen en sumoworstelen, 80 beachvolleyballers op de beachvelden en meer dan 160 deelnemers aan de barbecue. Zaterdag 22 juni was helaas niet zo zonnig als we gehoopt hadden, maar ondanks het soms miezerige weer hebben we er met z’n allen een mooi feest van gemaakt! Om 21.00 uur werden de kampioenen (Meisjes N3-4, Jongens N5-3, Heren 2, Heren 11, Dames 6, Jongens B1 en Meisjes B2) en de jubilarissen gehuldigd en Anneke Klomp uitgeroepen tot ‘Vrijwilliger van het jaar’. En daarna…. barstte het feest los! Bekijk de foto’s van Fred Fiets (huldiging) en David Bergsma (beachen en zeskamp) onder Multimedia > Foto’s.