Mark Roper assistent trainer Dames 1

PERSBERICHT - Het bestuur van SV Dynamo heeft Mark Roper aangesteld als assistent trainer van het eerste damesteam. Roper combineert de functie met die van hoofdtrainer/coach van Draisma Dynamo heren 1. Door de aanstelling van Roper is de technische staf rondom het eerste damesteam rond. Het duo Joosten/Roper is nu druk bezig om de Dames 1 selectie rond te maken.

Roper zal twee keer per week bij de training aanwezig zijn. Hoe de invulling zal worden bij de wedstrijden wordt nog bekeken.

Roper over zijn aanstelling als assistent bij het eerste damesteam:  "Naast het trainer zijn van Draisma Dynamo heb ik ook altijd veel plezier gehad in het trainen van andere teams. Na vier jaar Cito werd het tijd voor een nieuwe uitdaging. Deze heb ik gevonden bij de dames van Dynamo. Joost en ik vullen elkaar goed aan. Dit willen we komend seizoen dus niet alleen bij de heren doen maar ook bij de dames.”

Joosten over zijn nieuwe assistent: "Afgelopen seizoen hebben wij al een goede samenwerking gehad bij de heren, ik ben blij om een ervaren trainer/coach er naast te hebben."