november 2023

Clubkleding Dynamo

Sinds dit seizoen hebben we als vereniging een eigen kledinglijn gekozen. Misschien heb je al wel wat teams in de rode jacks zien lopen…. Deze kleding (m.u.v. wedstrijdshirts) is vanaf nu voor alle leden te bestellen via onze eigen webshop: https://svdynamo.clubwereld.nl

Informatie over het bestellen van wedstrijdshirts vind je hier onder het kopje clubkleding.

Levering

De kleding wordt geleverd door 11Teamsports. Je kunt kiezen voor thuis laten bezorgen of afhalen in de winkel aan de Stationsstraat in Apeldoorn.

Teamaanvragen

{Gesponsorde) aanvragen voor kleding voor een heel team kunnen worden ingediend per e-mail aan teamwearapeldoorn@11teamsports.nl Een ontwerp van kleding met een sponsorlogo erop stuur je wel eerst voor akkoord naar kleding@svdynamo.nl.

Vragen?

Stel je vragen via een e-mail aan kleding@svdynamo.nl

Heren 1 Europacup woensdag 29 november

Bestel via deze link toegangskaart(en) voor deze wedstrijd.

Leden en vrijwilligers krijgen 50% korting. Gebruik hiervoor de code LEDENDYN2911.

Nb. De gratis E-seizoenskaart die leden en vrijwilligers ontvingen zijn niet geldig voor deze wedstrijd.

Trainersvergoeding

Beste trainers,

M.i.v. dit seizoen zijn er wat dingen veranderd rondom de trainingsvergoeding. Niet alleen heb ik (Henk Post) de administratie rondom de trainers vergoeding overgenomen van Esther van Velthuizen, maar ook zijn de vergoedingen wat verhoogd en willen we jullie de mogelijkheid bieden om de vergoeding (deels) maandelijks uit te betaald te krijgen.

Dat willen we doen door maandelijks 80% van de vergoeding die je in een reguliere maand zou ontvangen, automatisch te betalen.