Trainersvergoeding

Beste trainers,

M.i.v. dit seizoen zijn er wat dingen veranderd rondom de trainingsvergoeding. Niet alleen heb ik (Henk Post) de administratie rondom de trainers vergoeding overgenomen van Esther van Velthuizen, maar ook zijn de vergoedingen wat verhoogd en willen we jullie de mogelijkheid bieden om de vergoeding (deels) maandelijks uit te betaald te krijgen.

Dat willen we doen door maandelijks 80% van de vergoeding die je in een reguliere maand zou ontvangen, automatisch te betalen.
De declaratie van de gegeven trainingen ontvangen we graag (minimaal) 2 keer per jaar. Daarvoor staan er inmiddels al declaratieformulieren per maand op de site. Graag deze in januari en juli voor de dan verstreken z.s.m. invullen en opsturen naar posth1960@gmail.com.

Op basis van deze declaraties gaan we kijken hoe hoog de vergoeding is, daar brengen we de automatische vergoeding op in mindering, en dan krijg je het restant uit betaald.

In het geval dat je tijdens het seizoen stopt met het geven van trainingen (door ziekte of door andere redenen) horen we dat graag meteen van je zodat we de automatische betaling stop kunnen zetten. Dit om te voorkomen dat je aan het eind van het seizoen terug moet betalen.

Voor het geval dat dat toch nodig is willen we jullie vragen een overeenkomst te tekenen, waarin o.a. staat dat Sv Dynamo, bij teveel betaalde vergoeding, het teveel uitbetaalde deel kan terug vorderen.

Maar waarin ook de verhouding tussen de vereniging en de trainer wordt beschreven.

Als jullie mij je mailadres laten weten door een mailtje te sturen naar bovenstaand mailadres stuur ik jullie een versie door van de overeenkomt zodat jullie die thuis eerste rustig kunnen lezen, voordat we een afspraak maken om de overeenkomst te tekenen.