Play-off wedstrijden Dames 1

De reguliere competitie zit erop. Voor Dames 1 werd een spannend slot verwacht maar door de terugtrekking van TFM-DOK hoefde uiteindelijk nergens meer om gestreden te worden. Na een paar weken wedstrijdrust zijn de meiden klaar voor de play-off. In deze play-off spelen de teams in drie series van best of three tegen elkaar om de uiteindelijke rangschikking in de DELA-League te bepalen waarbij degradatie niet meer mogelijk is.

Voor Dames 1 zien de eerste wedstrijden van de play-off er als volgt uit:
- zaterdag 10 maart 20.00 uur Kindercentrum Alterno - SV Dynamo (Alternohal)
- zondag 11 maart 16.30 uur SV Dynamo -  Kindercentrum Alterno (Omnisport)

Als na deze twee wedstrijden de stand 1-1 mocht zijn volgt er nog een derde wedstrijd op zaterdag 17 maart in de Alternohal (aanvang 20.00 uur).

Na deze eerste ronde zal er meteen op zondag 18 maart begonnen worden met ronde twee. Of er dan thuis of uit gespeeld wordt is afhankelijk van de uitslag van ronde 1. Bij winst in de eerste ronde beginnen we thuis en bij verlies in de eerste ronde beginnen we met een uitwedstrijd en spelen we op donderdag 22 maart om 20.00 uur in het Omnisport. De tegenstander is nog niet bekend. Wel is al bekend dat die zal komen uit de nummers 4 en 5 van de reguliere competitie. We zullen dus òf Sneek òf Peelpush gaan tegenkomen.
Over de derde serie van de play-off later meer.

De play-off wedstrijden van Dames 1 zijn gratis toegankelijk.