Woensdag 14 maart bekerwedstrijd Heren 1 én Sharon Doorson (the Voice) in het Omnisport

Op woensdag 14 maart speelt Draisma Dynamo Heren 1 de tweede wedstrijd om de beker tegen Langhenkel Volley. Een krachtmeting tussen de twee topploegen uit de A-League is normaal gesproken al reden genoeg om naar het Omnisport te komen maar deze avond biedt de bezoeker niet alleen topvolleybal maar ook topmuziek! Voor aanvang van de wedstrijd kunnen we genieten van niemand minder dan Sharon Doorson, bekend van the Voice of Holland. De entree voor deze avond topvolleybal én muziek bedraagt € 10. Alle leden van SV Dynamo en businessclubleden krijgen € 5 korting en betalen € 5. Vanaf 19.00 uur start het programma, de kassa’s zijn open vanaf 18.00 uur. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt, dus wees er snel bij!