Midwinterfeest: inschrijving geopend!

Je kunt je vanaf nu aanmelden voor het stamppottenbuffet en de speurtocht tijdens het Dynamo Midwinterfeest op zaterdag 4 februari. Kinderen (tot en met 12 jaar) kunnen na afloop van het buffet (om ongeveer 18.30) meedoen aan een speurtocht door het Omnisport. Tijdens deze zoektocht wordt niet alleen je kennis over volleybal, maar ook je algemene kennis getoetst (ook niet-volleyballers kunnen dus meedoen). Je hoeft geen lid te zijn van SV Dynamo om deel te nemen aan het stamppottenbuffet of de speurtocht, dus neem je familie en je vrienden mee! Onder ‘Lees het hele bericht’ staat meer informatie over het Midwinterfeest en hoe je je kunt aanmelden.

Aanmelden

Voor het stamppottenbuffet kun je je tot uiterlijk 1 februari opgeven via dit aanmeldingsformulier. Een eventuele annulering kun je tot uiterlijk 1 februari doorgeven via stamppot@svdynamo.nl. We gaan ervan uit dat iedereen die zich opgeeft ook komt. Betalen kan ter plekke. Kosten: kinderen t/m 12 jaar € 5,00, volwassenen en oudere jeugd € 7,50.

Kinderen kunnen zich individueel of met een groepje (minimaal 2 en maximaal 4 kinderen) via dit aanmeldingsformulier opgeven voor de speurtocht. De organisatie deelt de kinderen in groepjes in. Graag opgeven vóór 3 februari

Het SV Dynamo Midwinterfeest

Zaterdag 4 februari is een speciale dag. Zowel Heren 1 als Dames 1 speelt dan een thuiswedstrijd tegen een regionale, respectievelijk plaatselijke tegenstander. Om 17.00 uur trapt Heren 1 af tegen het Zwolse Landstede Volleybal en om 20.00 is het de beurt aan Dames 1 tegen Kindercentrum Alterno Dames 1. Een groep enthousiaste vrijwilligers heeft een feestelijk programma samengesteld waarbij tussen de wedstrijden in kan worden genoten van een stamppottenbuffet. Verder is er live muziek en na afloop van de wedstrijd van Dames 1 een feest in het Dynamo Café. Het programma ziet er als volgt uit.

Programma Dynamo Midwinterfeest*

• 16.00 uur ontvangst
  • 17.00 uur wedstrijd Draisma Dynamo - Landstede Volleybal
  • 18.15 uur stamppottenbuffet in het Dynamo Café (voor kinderen t/m 12 jaar met aansluitend kinderprogramma)