Zilveren Kruis/Achmea ziektekostenverzekering met Nevobo voordeel

De Nevobo heeft met Zilveren Kruis/Achmea een aantrekkelijk zorgverzekeringspakket voor Nevobo leden samengesteld, de beste sportzorgverzekering van Nederland tegen een scherpe prijs. Meer informatie staat onder 'Lees het hele bericht'. Bereken direct je premie.

Van de Nevobo

Met een collectieve zorgverzekering bespaar je geld

Wij (Nevobo) hebben met Zilveren Kruis afspraken gemaakt over een collectieve zorgverzekering, de Nationale Sportpolis. Dit is een basisverzekering inclusief aanvullende verzekering (Beter Af Plus Polis). Volgens Sportgeneeskunde Nederland is dit al vijf jaar lang de beste sportzorgverzekering van Nederland! De Nationale Sportpolis is samengesteld in samenwerking met het NOC*NSF en diverse sportbonden.

De voordelen van de Nationale Sportpolis op een rij

• Gratis Sportpakket bij afsluiten aanvullende verzekering (Beter Af Plus Polis);
  • Tegemoetkoming van €120,- in de contributie bij afsluiten van een aanvullende verzekering (Beter Af Plus Polis);
  • Perry Sport Cadeaubon t.w.v. € 100,-*
  • Nieuw: kies zelf hoeveel service je wilt bij je basisverzekering;
  • Met MijnZilverenKruis regel je veel zaken online;
  • Geen gedoe. Zilveren Kruis zegt je huidige verzekering op als je voor 31 december beslist.

Je bepaalt in drie stappen wat je betaalt

Bij Zilveren Kruis bepaal je zelf hoeveel premie je betaalt. Je kiest zelf je serviceniveau, eigen risico en aanvullende en/of tandartsverzekeringen. Zo ben je altijd goed verzekerd en kun je rekenen op de uitstekende dienstverlening van Zilveren Kruis.

Ga naar www.zk.nl/nevobo en bereken direct je premie.

Heb je hulp nodig? Of wil je zeker weten of je de beste verzekering kiest voor jouw persoonlijke
situatie? Gebruik dan de gratis Zorgverzekering Assistent.

Zilveren Kruis helpt je graag bij het samenstellen van de beste zorgverzekering voor een scherpe prijs!

* Perry Sport Cadeaubon t.w.v. € 100,- voor elke nieuwe premiebetalende verzekerde die in 2011 nog niet verzekerd was bij Zilveren Kruis en een collectieve basisverzekering met aanvullende of tandartsverzekering (1 t/m 4 sterren) afsluit. Zie de actievoorwaarden op www.zk.nl/nevobo. In maart 2012 wordt de Perry Sport Cadeaubon toegestuurd.