Aankondiging Kerstactie met Bakkerij van der Wal Jolink

Binnenkort starten we weer met de kerstactie in samenwerking met bakkerij van der Wal Jolink om extra inkomsten te krijgen voor de vereniging. Bestel daarom (ook) dit jaar je kerststol, notencake, kerstkrans of een van de andere lekkere december specialiteiten van bakkerij van der Wal Jolink via de vereniging. Door de gezamenlijke inkoop ontvangen we een korting van 35 procent op de winkelprijs. Met dit geld vullen we de clubkas aan.

Waarom de kerstactie?

De ambities van onze vereniging zijn groot, we investeren veel in onze jeugdopleiding en gelukkig levert dat ook veel successen op. We zijn voor het vierde achtereenvolgende jaar uitgeroepen tot de beste jeugdvereniging van Nederland en de Jaap van Kasteel trofee staat weer een jaar in onze prijzenkast. Maar… we leven boven onze stand: onze jaarlijkse uitgaven zijn hoger dan onze inkomsten. De diverse acties moeten de uitgaven en inkomsten dichter bij elkaar brengen.

Winkelprijs

Als je via de vereniging bestelt, betaal je gegarandeerd niet meer dan de normale verkoopprijs én je hoeft niet naar de winkel. Je kunt je bestelling namelijk eenvoudig ophalen in het Dynamo Café (op donderdagavond 22 december). Of als je dat liever hebt, je bestelling kan ook tegen de geringe vergoeding van 1 euro op woensdag 21 december worden thuisbezorgd (dit geld gaat natuurlijk ook naar de vereniging). Binnenkort ontvang je meer informatie en een bestelformulier via de mail. Vul je bestelling dan gelijk in!

Houdbaarheid

Mocht je vragen hebben over de houdbaarheid van de producten…we hebben het nagevraagd bij bakker Peter van de Wal: ‘Van alle producten is de kwaliteit na de levering twee weken gegarandeerd. De geglazuurde stol met amandelspijs is hierbij het langste houdbaar omdat dit product met glazuur is afgedekt.’

NB:
Dit is geen ‘leuren langs de deuren’ actie. Maar het is natuurlijk wel zo dat de opbrengst hoger is naarmate we met z’n allen meer bestellen. De afgelopen jaren waren er al veel mensen die extra producten bestelden als kerstgeschenk voor familie en vrienden. En leden met een eigen bedrijf hebben via de vereniging kerststollen voor hun personeel gekocht. Dit heeft de opbrengst enorm verhoogd. We hopen dit jaar het resultaat te kunnen verdubbelen!