Gehavend Dames 1 niet opgewassen tegen Sliedrecht Sport

Een gehavend Dames 1 verloor afgelopen zaterdag met 3-0 van Sliedrecht Sport, de huidige nummer 2 in de Dela League. Tijdens de eerste set ging het in het begin nog enigszins gelijk op (18-25) maar in de tweede set wachtte weer een tegenvaller: een enkelblessure van Daniëlle Bosch. Deze set ging dan ook met 12-25 naar Sliedrecht. In de derde set kregen een aantal Dames 2 speelsters speelminuten. Tessa Baltus, Ilse Janssen en Nikky ten Harmsen kwamen in het veld, maar ook deze set was voor Sliedrecht (14-25). Na afloop van de wedstrijd nam het team afscheid van Denise Dear (zie foto) die in verband met pijnklachten moet stoppen met volleybal. Bekijk de foto’s van Ron Voet en de film van Wim Burghout.