Gratis toegang A-League en Dela-League volleybal

Met ingang van dit seizoen zijn alle competitiewedstrijden van volleybalvereniging Kindercentrum-Alterno en SV Dynamo vrij toegankelijk. Beide besturen hebben in gezamenlijk overleg besloten de entreeprijzen voor de competitiewedstrijden van Dames 1 en Heren 1 af te schaffen.

Draisma Dynamo Heren 1 speelt in de A-League, Alterno Heren 1 in de tweede divisie en de beide Dames 1 teams in de DELA League, het hoogste niveau in Nederland.

Belangrijkste reden voor dit besluit is het nog meer op de kaart zetten van Apeldoorn als volleybalhoofdstad van Nederland en het promoten van de volleybalsport in de regio.

Daarnaast willen de twee volleybalverenigingen hiermee hun goede onderlinge verstandhouding tot uitdrukking brengen en de drempel om elkaars thuiswedstrijden te bezoeken verlagen.

Voor Draisma Dynamo Heren 1 zullen wel toegangsprijzen gelden voor de Europa Cup en de play-off wedstrijden.