Zeer geslaagde Kick-off Draisma Dynamo en SV Dynamo

Het nieuwe volleybalseizoen is weer begonnen. Vrijdag 16 en zaterdag 17 september vond de Kick-off plaats in het Omnisport. Vrijdagavond 16 september werden de businessleden en andere genodigden tussen half zes en zes uur ontvangen in het sportcafé van het Omnisport.

Na een korte presentatie van Wielersportvereniging de Adelaar, was het de beurt aan Tom van Zevenbergen. Onder het genot van een heerlijk diner, uitstekend verzorgd door Linthorst Culinair, werden eerst de heren van Draisma Dynamo voorgesteld aan het publiek om daarna de dames van SV Dynamo te introduceren.

Tom had al veel informatie over de dames ingewonnen zodat hij uitgebreid met de meiden in gesprek kon gaan.De dames waren goed voorbereid en stonden hun “mannetje”.  Ambities werden uitgesproken,  kampioenschappen en nederlagen uit eerdere periodes zijn door Tom uitgebreid met de dames besproken.

Na de presentaties en het toetje startte het programma van de avond in de topsporthal.  Ook daar zijn de dames en heren door Lars en Auke voorgesteld en aan de tand gevoeld. Vervolgens heeft het publiek de bekende en nieuwe gezichten van Draisma Dynamo voor het eerst dit seizoen kunnen zien volleyballen tegen RWE Bottrop.

Tussen de eerste en tweede set kon het publiek al kort kennismaken met enkele nieuwe speelsters toen deze werden geïnterviewd door Lars en Auke.

Na de tweede set was er nog een belangrijke huldiging: de ballenkinderen van SV Dynamo waren het afgelopen seizoen in zowel de A-League als in de B-League (weer) de beste van Nederland. In de eigen Topsporthal werden aan de bijna 40 kinderen door dames 1 en staf de medailles uitgereikt.

Tussen de derde en vierde set mochten vier speelsters van dames 1, die al vanaf de mini’s bij Dynamo spelen, het in een potje volleytennis opnemen tegen vier nieuwe teamgenoten. Het publiek heeft kunnen zien dat er ook bij dames 1 uitstekend gevolleybald wordt!

Een mooie gelegenheid om dat eens te gaan bekijken is zondagmiddag 25 september. Dames 1 zal zich dan voor het eerst in een wedstrijd in het Omnisport aan het publiek presenteren. Om 14.00 uur begint de wedstrijd tegen TSV Bayer 04 Leverkusen. Het Dynamo Café is open en Iedereen is van harte welkom om de dames aan te moedigen!