Met seizoenskaart gratis toegang Europacup wedstrijd

A.s. dinsdag 12 december speelt Heren 1 van Draisma Dynamo de kraker tegen Fenerbahce om 19:30. Jullie kunnen er gratis in!

Dit omdat we jullie dankbaar zijn. Wij hebben het geluk om drie rondes Europacup te overleven maar voor jullie betekent het dat jullie drie keer niet in de zaal kunnen om te trainen. Daar willen we wat voor terugdoen dus je kunt er gratis in op vertoon van je gewone seizoenskaart.

Daarnaast hebben we jullie hulp ook hard nodig. We verwachten wel 1000 Nederlanders met Turkse achtergrond te mogen verwelkomen dus jullie steun hebben we ook hard nodig! Het wordt een onvergetelijk spektakel.

Hopelijk zien we jullie dinsdag 12-12 om 19:30. Kom op tijd om zeker te zijn van een zitplaats!

Wil je extra toegangskaarten voor deze wedstrijd, tegen betaling,dan kan dat via deze link https://shop.ticketing.cm.com/draismadynamo.