Jeugd- en minicommissie gaan samen als SV Dynamo Jeugd!

Vanaf het seizoen 2023-2024 zullen de jeugdcommissie en de minicommissie samen gaan als één commissie! Om de samenwerking en de communicatie nog meer te verbeteren zal er vanaf nu één commissie zijn voor de jeugd van SV Dynamo. Dit gaat om alle spelers/speelsters en ouders en/of verzorgers die spelen in de CMV niveaus 2, 3, 4, 5 en 6 en jeugd A, B en C.
De afgelopen tijd is achter de schermen hard gewerkt om alles in goede banen te leiden, maar het zal voor iedereen even een overgangsperiode zijn. We hopen op jullie begrip hiervoor!
Belangrijk: vanaf nu zijn we bereikbaar op het e-mailadres jeugd@svdynamo.nl.
Een nieuwe commissie betekent ook nog een aantal lege plekken binnen de commissie, waarvoor we hard op zoek zijn naar invulling. Dit gaat bijvoorbeeld om de volgende punten:

• Communicatie & opstellen nieuwsbrieven
  • Algemene zaken
  • Ondersteuning technische zaken binnen de commissie
  • Ondersteuning in de zaal of de bar tijdens jeugdwedstrijden

Vind je het leuk om iets te betekenen voor de vereniging? Of heb je eerst nog vragen? Neem dan gerust even contact op met één van de huidige commissieleden,
Komende week zullen we iedereen informeren over de start van het nieuwe seizoen, wij hebben hier alweer mega veel zin in en kunnen niet wachten om jullie allemaal weer in Omnisport te zien!

SV Dynamo Jeugd
Arnaud van Essen, Erwin Bouwmeester, Anja Denekamp, Noortje de Boer, Sanne ter Haar, Eric Beekman, Fleur Dubbelhuis, Marit Koning, Kjeld Nouwen en Carleyn Maatman