Trilogie voor Dynamo MA1 en misschien meer ...

MA1 Kampioen Hoofdklasse

In de najaar-competitie werd MA1 kampioen van de Hoofdklasse met een uitmuntend resultaat: 12 wedstrijden 58 punten, 47 sets voor en maar 2 setjes tegen. Alleen tegen Orion Doetinchem werden deze sets verloren en dus gepromoveerd naar de Topklasse.

Staand van links naar rechts Emmy -Mila-Fleur-Amy- David
Knielend links naar rechts Sofie – Jada- Esmay -Eva- Isadora - Lissy

MA1 Kampioen Topklasse

In januari begon de Topklasse-competitie waar naar werd uitgekeken: hoe houden we ons hier staande? Teams als Apollo – Orion – Avior – Devoc en Lutheria maakten deze poule compleet. Ook hier ging MA1 zeer goed van start de eerste 9 wedstrijd werden gewonnen en doordat andere teams sets hadden laten liggen hadden we 15 punten voorsprong en niet meer in te halen. In de resterende wedstrijden werd 2x verloren met 4 – 0. Maar we waren weer kampioen!
Staand van links naar rechts Jada -Mila-Amy-Fleur-Lissy- Tarah
Knielend van links naar rechts Sofie – Esmay -Eva- Isadora - David.

MA1 Bekerwinnaar

Naast de competitie speelde MA1 ook in het bekertoernooi en niet zonder succes.
1e ronde vrijgeloot; 2e ronde gewonnen van Klarenbeek  met 3-0,; de tegenstander in de 3e ronde haakte aff; in de 4e ronde wisten de dames een 2-0 achterstand tegen Orion Doetinchem om te zetten in 3-2 winst ; in de 5e ronde werd Apollo met 3-0 verslagen en uiteindelijk in de 6e ronde (de finale) werd SVH VC met 3-0 verslagen en dus Bekerwinnaar.

Op 13 mei speelt MA1 om het Nederlands Jeugd Kampioenschap

Waar eindigt dit heel bijzondere seizoen? Als kampioen in de Topklasse regio Oost speelt MA1 op 13 mei in Hoogeveen om het Nederlands Gesloten Jeugd Kampioenschap tegen de Topklasse kampioenen van de regio's Noord, Zuid en West.

David en dames van MA1 van harte gefeliciteerd met jullie nu al prachtige resultaten en veel succes op 13 mei!