Vrijwilliger van het jaar 2022: Jan van der Zwan!

Tijdens de Algemene Ledenvergadering (ALV) op woensdag 20 april is Jan van der Zwan uitgeroepen tot vrijwilliger van het jaar 2022. Jan is al jaren lid van de clubhuiscommissie (CHC) en heeft na het plotselinge overlijden van Jan Dijkhof in 2018 de rol en taken van Jan overgenomen. Zonder de andere leden van CHC te kort te willen doen: Jan is de drijvende kracht bij het draaiend houden van het Dynamo Café. Hij steekt enorm veel uren in het clubhuis en regelt werkelijk (bijna) alles. Met name het rond krijgen van het bardienstrooster is Jan toevertrouwd, de bar is altijd goed bezet en dat is niet altijd gemakkelijk. De laatste jaren heeft Jan zich ingezet voor verschillende vernieuwingen in het Dynamo Café, o.a. een nieuwe tap, andere bieren en de inzameling van allerlei soorten plastic flesjes. Zo zetten we in het Dynamo Café ook stappen naar meer duurzaamheid. Jan, dank je wel voor je enthousiasme en het vele werk dat je hebt verzet om van het Dynamo Café meer en meer een ‘huiskamer’ te maken waar we ons allemaal thuis voelen. We hopen dat we jouw gezicht nog lang achter de bar mogen zien, je bent een topper!