Ga beachvolleyballen

Het beach volleyball evenement van het Beach Volleyball Circuit – Beach Life komt er weer aan. Dit landelijke circuit wordt van begin mei tot eind augustus langs de gehele Nederlandse kust en de grote meren opgebouwd. Dit seizoen zijn er vierentwintig toernooiweekenden op negentien verschillende locaties. Tot 22 mei kun je inschrijven met korting. Deze actie is speciaal voor Nevobo leden. Lees meer op www.beachvolley.nl, bekijk de kalender en schrijf je in!

De evenementen zijn meer dan een dag lang alleen wedstrijden spelen. De deelnemers genieten van de zomerse omstandigheden, het gezond sporten, loungen & ontspannen, relaxte muziek, gezelligheid, fun en nog veel meer. Juist deze ingrediënten zorgen ervoor dat beach volleyball steeds populairder wordt in Nederland.

Schrijf je voor 22 mei in dan ontvang je op je eerste (team)inschrijving 25% korting. Deze korting ontvang je door gebruik te maken van de kortingscode: beachlife. Deze code is eenmalig te gebruiken en geldig op een teaminschrijving.