Heren 3 heeft promotie naar de 2e divisie volledig in eigen handen

Zaterdag 7 mei speelt Heren 3 om 14.30 uur thuis in het Omnisport tegen VZK voor promotie naar de 2e divisie. Vorige week donderdag speelde Heren 3 al de eerste wedstrijd voor een plek in de 2e divisie tegen US uit Amsterdam, de nummer 2 uit de andere 3e divisie. Daar werd, na een thriller van een wedstrijd, nipt met 3-2 verloren.

Na een 2-0 achterstand vocht Heren 3 zich terug in de wedstrijd maar kwam aan het einde toch net te kort. De setstanden waren: 26-24, 25-18, 18-25, 24-26 en 17-15. US maakte 110 punten en Heren 3 108 punten.

Afgelopen dinsdag 3 mei speelde US uit in Wezep tegen VZK, de nummer 10 uit de 2e divisie. US verloor hier verrassend met 3-0, waarbij vooral de eerste twee sets erg spannend waren: 29-27 en 27-25. Dit heeft als gevolg dat Heren 3 nog alle kansen heeft om promotie naar de 2e divisie af te dwingen. Zij moeten dan zaterdag 7 mei wel met 3-0 of 3-1 winnen van VZK. Dit is een lastige maar zeker geen onmogelijk opgave! Heren 3 kan alle steun goed gebruiken. Kom met z’n allen en neem trommels en toeters mee! Het belooft een zeer leuke en vooral spannende wedstrijd te worden.