Lianne en Bas floten zaterdag hun eerste wedstrijd

Bas Pakkert (11) floot zaterdag zijn eerste echte jeugdwedstrijd en het was niet zomaar een wedstrijd. Onderlinge wedstrijden tussen 2 Dynamoteams zijn voor een scheidsrechter soms lastiger; er is wat meer publiek en de teams doen ook een wedstrijdje wie het hardst kan zingen en aanmoedigen. Maar wat bleef jij rustig Bas, je liet je niet afleiden en floot ontzettend goed! Het was voor Bas zaterdag ruim 12 uur volleybal: van 8:30 tot 11:30 mini's fluiten, van 13:00-14:30 zijn eerste jeugdwedstrijd en tenslotte zelf spelen met Jongens B1 in Barneveld  om 17:00.
Zaterdagmiddag was er weer een nieuw gezicht van het Jeugd Arbitrage Corps actief. Lianne Sonneveld (11) floot als 2e scheidrechter samen met haar vriendin Marit (bijna 12) een Meisjes A wedstrijd. Dames wat bijzonder om twee 11-jarigen een wedstrijd met 17-jarigen te zien fluiten en wat deden jullie dat goed! Het is ook niet voor niets dat jullie veel complimenten kregen van de coaches en de aanvoerders. Jullie deden het echt goed! Lianne gaat binnenkort haar eerste wedstrijd als 1e scheidsrechter fluiten, maar ze vond dat wat te lang duren en wilde nu graag als 2e fluiten.