Onze 4 toppers van het JAC!

Hans Vriend, Robin Bussink, Valentin Helsloot en Tim Jacobsen zijn de eerste 4 leden van het Jeugd Arbitrage Corps (JAC). Om voor het JAC in aanmerking te komen moet je het leuk vinden om veel te fluiten en de ambitie hebben om o.a. door workshops beter te worden. Leden van het JAC krijgen een intensieve begeleiding en een vergoeding voor het fluiten.
De kanjers op de foto's hiernaast fluiten gemiddeld 3 wedstrijden per maand. Hans heeft zich dit weekend zelfs voor 3 wedstrijden ingeschreven. Wij zijn enorm trots op deze mannen. Als je jonger bent dan 18 jaar en er ook wat voor voelt om lid te worden van het JAC stuur dan een mailtje naar scheidsrechters@svdynamo.nl. Het zou heel leuk zijn als ook meisjes zich melden.