Uitval trainingen in het Omnisport in november en december

In november en december kan er op een aantal doordeweekse dagen niet worden getraind in het Omnsiport in verband met de (voorbereiding op de) Europacup wedstrijd en doordeweekse competitie wedstrijden van Dames 1 en Heren 1. De meeste trainingen gaan door in een andere hal. Zie het schema onderaan dit bericht. Ook kunnen we in de periode van vrijdagavond 22 november (na de laatste wedstrijd/training) tot en met maandagavond 2 december geen gebruik maken van het Omnisport omdat de Topsporthal (onze volleybalzaal) wordt gebruikt voor het AFAS tennistoernooi. Alle trainingen in het Omnisport worden voor deze periode verplaatst naar de sporthal in Zuidbroek, Laan van Omniversum 4. Hier zijn ook vier velden, de trainingstijden blijven gelijk. Hieronder staan de vervangende locaties voor de trainingen op dinsdag 5 november en de woensdagen 6 en 20 november en 4 december.

Dinsdag 5 november

Gymzaal Mollerus, Molleruslaan 28

• JC 1 18:00-20:00 uur, zelf ballen meenemen en sleutel ophalen bij Accress.

Sporthal Zuidbroek, Laan van Omniversum 4

• MA 2, 3en 4 van 18:00-19:30 uur, zelf ballen meenemen en sleutel ophalen bij Accres.
  • RM 1 en 3, H6, 7 en 11 en D5, 7 en 9

Als recreanten deze keer de sleutel ophalen kunnen zij zaal openen en sluiten voor deze teams. Let op zelf ballen meenemen.

Woensdag 6 november

Sporthal Zuidbroek, Laan van Omniversum 4

• Mini’s trainen van 16:00-18:30 uur. Zelf sleutel ophalen en zorgen voor ballen.
  • D 3, 10, 11 en 12 van 19:30-21:30 uur.

Als dames 3 deze keer zorgt voor ophalen sleutel kunnen zij zaal openen en sluiten voor deze teams. Let op zelf ballen meenemen. Geen talententraining jongens.

Woensdag 20 november

• D 3, 10, 11 en 12 van 19:30-21:30 uur.

Als dames 11 deze keer zorgt voor ophalen sleutel kunnen zij zaal openen en sluiten voor deze teams. Let op zelf ballen meenemen. Geen talententraining jongens. Minicommissie heeft afspraken gemaakt met H1 over training in Omnisport.

Woensdag 4 december

• D 3, 10, 11 en 12 van 19:30-21:30 uur.

Als dames 10 deze keer zorgt voor ophalen sleutel kunnen zij zaal openen en sluiten voor deze teams. Let op zelf ballen meenemen. Geen talententraining jongens. Minicommissie heeft afspraken gemaakt met H1 over training in Omnisport.

Accress, Vlijtseweg 130, telefoon 055 527 0550
Gymzaal Mollerus, Molleruslaan 42