Apeldoorn volleybalstad: twee Europacup duels in november!

Uniek in Apeldoorn, The Netherlands, twee Europacup volleybalwedstrijden in de maand november! Op woensdag 6 november speelt Draisma Dynamo Heren 1 om 20.00 uur in het Omnisport tegen Kommunalnik GRODNO uit Wit-Rusland en op woensdag 27 november speelt Dames 1 van Alterno om 19.30 uur in de Mheenhal tegen Sagres Neuchatel uit Zwitserland. Komende zaterdag (2 november) kun je (in de voorverkoop mét korting!) kaarten kopen voor de wedstrijd van Draisma Dynamo tegen Kommunalnik GRODNO om de CEV Challenge Cup. Drie weken later reizen onze mannen naar Wit-Rusland voor de return.

Kaarten

Draisma Dynamo - Kommunalnik GRODNO uitWit-Rusland
• Jeugdleden van Dynamo (t/m 16 jaar) betalen € 2,00 tijdens de voorverkoop en op 6 november € 2,50
• Jeugd t/m 16 jaar (niet-Dynamoleden) betalen € 4,00 tijdens de voorverkoop en op 6 november € 5,00
• Volwassen Dynamoleden betalen eveneens € 4,00 tijdens de voorverkoop en op 6 november € 5,00
• Volwassenen (niet-Dynamoleden) betalen € 7,50 tijdens de voorverkoop en op 6 november € 10,00

Alterno - Sagres Neuchatel  uit Zwitserland
De kaarten voor de thuiswedstrijd van Alterno Dames 1 op woensdag 27 november in de Mheenhal kosten in de voorverkoop voor volwassenen € 5 en voor jeugd- en minileden € 2,50. Meer informatie op de website van Alterno.