2 november voorverkoop Europacupwedstrijd Draisma Dynamo

Komende zaterdag (2 november) kun je (in de voorverkoop mét korting!) kaarten kopen voor de eerste Europese thuiswedstrijd van Draisma Dynamo voor de CEV Challenge Cup. Deze is op 6 november om 20.00 uur in het Omnisport. De tegenstander is nog niet bekend. Dat is de winnaar van de tweekamp komende zaterdag en zondag tussen Kommunalnik Grodno en Nyborg Bergenin. Drie weken later reizen onze mannen naar Noorwegen of Wit-Rusland voor de return.

Prijzen

• Jeugdleden van Dynamo (t/m 16 jaar) betalen € 2,00 tijdens de voorverkoop en op 6 november € 2,50
  • Jeugd t/m 16 jaar (niet-Dynamoleden) betalen € 4,00 tijdens de voorverkoop en op 6 november € 5,00
  • Volwassen Dynamoleden betalen eveneens € 4,00 tijdens de voorverkoop en op 6 november € 5,00