Bestel kaarten voor de World League op 22 en 23 juni in het Omnisport

Zaterdag 22 en zondag 23 juni spelen de mannen van bondscoach Edwin Benne tegen Portugal in het Omnisport. Via de vereniging kun je voordelig kaarten bestellen (25% korting) voor deze prachtige World League wedstrijden. Dit kan tot en met 18 juni, hoe dat gaat staat onderaan dit bericht. Je kunt de wedstrijden ook van héél dichtbij meemaken als je Anneke uit de brand helpt die weer de organisatie op zich heeft genomen van ballenkinderen, kaartverkopers, controleurs en zaalopbouwers. Vooral op de wedstrijddagen (en dan vooral de zaterdagen) komen we nog vrijwilligers te kort. Meld je aan bij Anneke als je mee wilt helpen bij dit mooie evenement via klomp1@zonnet.nl.

Wedstrijd

Za. 22 juni

NED-POR

Omnisport, Apeldoorn

Zo. 23 juni

NED-POR

Omnisport, Apeldoorn

Kaarten bestellen

Kaarten zijn in de voorverkoop verkrijgbaar vanaf € 10 voor volwassenen, kinderen t/m 12 jaar en 65+ ers zijn binnen voor € 5. SV Dynamo krijgt 25% korting bij een afname van minimaal 10 kaarten per wedstrijd. Volwassenen betalen dan € 7,50 en kinderen en 65+ € 3,75. Bestel je kaarten door een mailtje te sturen naar leden@svdynamo.nl Zet duidelijk in je mail hoeveel kaarten voor kinderen/volwassenen/65+ je wilt bestellen. Betalen gaat via automatische incasso via het bij de vereniging bekende rekeningnummer.

De uiterste besteldatum is 18 juni!

Kampioenen op de kampioenstribune
Daarnaast is er via de stichting WWWL (wij willen World League) nog een actie voor teams die kampioen zijn geworden. Zij kunnen kaarten bestellen voor de speciale kampioenstribune! Zie stwwwl.nl.

Kaarten ophalen

Kaarten kun je voor de wedstrijd ophalen bij de kassa in het Omnisport. Hier zitten Dynamo-vrijwilligers achter de luikjes.