Vrijdag 14 juni Interland Oranje Dames in het Omnisport

Het Nederlands Dames volleybalteam speelt in juni vier vriendschappelijke wedstrijden tegen niemand minder dan Japan, de nummer 3 van de Olympische Spelen in Londen. Drie van de vier duels vinden plaats in Gelderse steden, waardoor deze drie interlands samen zijn omgedoopt tot de Gelderland Cup 2013. De vriendschappelijke interlands worden gespeeld ter voorbereiding op de World Grand Prix, de meest prestigieuze competitie voor damesteams ter wereld, waar de Oranje dames later deze zomer acte de presence zullen geven. A.s. vrijdag 14 juni speelt Oranje om 19.30 uur in het Omnisport, publiek is meer dan welkom. Kaartjes kun je vanaf 18.00 uur kopen aan de kassa in het Omnisport. De entree is € 7,50, jeugd t/m 12 jaar en 65+ betalen € 4. Kijk voor meer informatie op de website van de Nevobo.