Arjan Oudbier nieuwe voorzitter van SV Dynamo Apeldoorn

PERSBERICHT - 5 juni - Arjan Oudbier is benoemd tot voorzitter van volleybalvereniging SV Dynamo Apeldoorn. Een vereniging waar iedereen op elk gewenst niveau kan volleyballen en die haar leden gezelligheid biedt in het eigen Dynamo Café. Maar ook een vereniging met ambitie. Deze ambities zijn vastgelegd in een beleidsplan voor de komende vier jaar dat eind mei tijdens de ledenvergadering is vastgesteld.

Net als Stichting Top met Draisma Dynamo Heren 1, heeft de vereniging met Dames 1 de ambitie om mee te draaien in de top van de landelijke eredivisie. Andere ambities zijn landelijk en regionaal op het hoogst mogelijke niveau te spelen en te presteren, structureel eigen talent op te leiden en jeugdspelers te laten doorstromen naar het top niveau. De jeugd van SV Dynamo moet de beste opleiding van Nederland krijgen en de topteams hebben hierbij een aanzuigende en stimulerende werking. Dit vergt investeringen in trainers om het niveau te consolideren, verder te ontwikkelen en op een hoger plan te brengen.

Voorwaarden voor het verwezenlijken van deze ambities zijn blijvend gezonde financiën en voldoende vrijwilligers. De vereniging vraagt alle leden een steentje bij te dragen en stelt een actieplan op om de ambities te realiseren. En waar kan dit beter dan in het Omnisport, de modernste en beste sportaccommodatie van Nederland.