Dynamo Beach Apeldoorn (DBA) gaat verder als Apeldoorn Beach

De vorige jaar gestarte beachafdeling Dynamo Beach Apeldoorn (DBA) wordt een aparte vereniging en gaat verder onder de naam Apeldoorn Beach. De grootste volleybalverenigingen van Apeldoorn, Dynamo en Alterno, hebben de krachten gebundeld en starten samen op zondag 21 april met een nieuw beachvolleybalseizoen op de beachvelden bij Omnisport Outdoor. Apeldoorn Beach streeft er naar deze dynamische sport voor alle Apeldoorners toegankelijk te maken. De vier prachtige beachvelden bieden volop mogelijkheden voor beachers van alle leeftijden en alle niveaus. Leden van DBA ontvangen binnenkort een mail met meer informatie over het nieuwe seizoen.

Wil je je nu al aanmelden voor het komende beachseizoen of meer informatie ontvangen over het lidmaatschap en de mogelijkheden? Laat dan een bericht achter op de Facebook pagina van Apeldoorn Beach, stuur een tweet naar @ApeldoornBeach of mail naar krismeijer@upcmail.nl

Nieuwe verenigingen kunnen natuurlijk niet zonder enthousiaste bestuursleden en vrijwilligers. Dus ook als je jouw steentje bij zou willen dragen aan een mooi beachseizoen horen we graag van je.