Wedstrijdverslag halve finale Open Club Jongens C

Na een succesvolle eerste ronde reisden we gisteren met veel vertrouwen af naar Sneek om een plek bij de laatste acht teams van Nederland te veroveren. In de eerste ronde hadden we alle wedstrijden vrij eenvoudig omgezet in winst, maar nu verwachtten we toch een moeilijkere opgave. De eerste wedstrijd begonnen we tegen het voor ons bekende Twente 05 en net als ruim een maand geleden hadden we niet veel moeite om de twee sets te winnen. Na dit goede begin hadden we even rust voor de pittige opgave om twee wedstrijden achter elkaar te spelen tegen Set-up IJsselmuiden en VC Sneek.

In de wedstrijd tegen IJsselmuiden werden we voor het eerst echt getest; we kwamen zelfs op achterstand. Maar we toonden aan over voldoende veerkracht te beschikken, bogen de achterstand om in voorsprong en uiteindelijk in de overwinning. Met deze uitslag waren we al geplaatst voor de finales op 16 maart, maar we wilden de dag positief afsluiten en lekker spelen tegen Sneek. In deze wedstrijd bewezen we over een brede selectie te beschikken en in gewijzigde opstelling wisten we ook in deze wedstrijd beide sets te winnen.

Al met al was het weer een zeer geslaagde dag! Hoewel in de finales grotere uitdagingen zullen wachten, zien we 16 maart met groot vertrouwen tegemoet. We hebben immers nog geen set verloren! Hopelijk kunnen we dan weer rekenen op de steun van ouders, broertjes, zusjes, opa's en oma's, want de positieve sfeer en gezelligheid buiten het veld inspireren ons ook tot mooie prestaties op het veld.