Eén minuut stilte

De Nevobo heeft alle volleybalverenigingen opgeroepen komend weekend stil te staan bij het overlijden van de voetbalgrensrechter uit Almere. Voor de thuiswedstrijd van Dames 1 en Heren 1 a.s. zaterdag in het Omnisport (respectievelijk 16.30 en 20.00 uur) zal deze minuut stilte tijdens de line-up in acht worden genomen, vier minuten voor de start van de wedstrijd. Voor alle andere wedstrijden die a.s. zaterdag in het Omnisport worden gespeeld, is het niet haalbaar voor iedere wedstrijd dit respect te tonen. Indien mogelijk zal de zaalwacht ook gedurende de dag één of meerdere geschikte momenten in het programma aangrijpen om samen met de sporters en bezoekers in de sporthal 1 minuut stil te staan.