Op 8 december is het weer Super Saturday!

Volgende week zaterdag is het weer Super Saturday. De Dynamo Dames treden dan om 16.30 uur aan tegen de nummer drie in de DELA Eredivisie, VC Sneek. Weten de dames van Kees Verstraten er weer net zo’n spektakel van te maken als het duel tegen Irmato VC Weert? Ook komt koploper Landstede Volleybal naar het Omnisport en dat betekent een weerzien met Redbad Strikwerda. De succescoach krijgt ongetwijfeld een warm onthaal maar zeker geen punten cadeau. De wedstrijd begint weer om 20.00 uur. Tussen de twee wedstrijden in kan iedereen weer een hapje eten in het Dynamo Café en is er een Kids Corner voor de jongste jeugd. De maaltijd wordt verzorgd door Linthorst Culinair uit Twello. Er is keuze uit Lasagne Bolognese en macaroni met ham en kaas en voor iedereen salade en brood met kruidenboter. De kosten voor de maaltijd bedragen € 7,50 voor volwassenen en € 5 voor kinderen (t/m 12 jaar). Opgeven kan tot en met donderdagavond 6 december via de link in het linker rode blokje of hier.