A.s. zaterdag Super Saturday!

A.s zaterdag 10 november is het Super Saturday. Op Super Saturday spelen Dames 1 en Heren 1 een thuiswedstrijd, naast héél veel andere teams van SV Dynamo. Dames 1 speelt om 16.30 tegen Sliedrecht Sport en Draisma Dynamo Heren 1 om 20.00 uur tegen STV Tilburg. Maar voor het zover is kunnen we vanaf 9.00 uur eerst kijken naar de wedstrijden van onze jeugdteams MB3, MC2, MC3, MB5, MB2, MC1, MA1, JA1 en MB1. Om 13.15 uur volgen de senioren met Dames 2, om 13.45 Heren 3 en Dames 7 en om 16.00 uur Dames 3 en Heren 2. Tussen de wedstrijden van Dames 1 en Heren 1 in is er een Kids Corner voor de jongste jeugd, een Lounge Room voor de oudere jeugd en een Chinees buffet voor diegenen die zich hiervoor hebben aangemeld. Na de wedstrijd van Heren 1 is er een bokbierproeverij in het Dynamo Café in samenwerking met Mitra (kosten € 7,50, opgave vooraf is niet nodig) en kunnen we luisteren naar de groep Aisling (Keltisch voor "droom”) die traditionele Ierse muziek ten gehore brengt. Tot a.s. zaterdag in het Omnisport!