Ouder van mini mag gratis naar wedstrijden Heren 1

Met ingang van a.s. zaterdag 10 november mogen alle mini’s (met een lidmaatschapskaart van SV Dynamo) één ouder gratis meenemen naar de wedstrijden van Heren 1 (Dames 1 wedstrijden zijn voor iedereen gratis te bezoeken). Dit geldt ook voor mini’s die al bij de C volleyballen (richtlijn: een mini is op 30 september 2012 11 jaar of jonger). Graag je lidmaatschapspasje meenemen naar de wedstrijd. Het gratis entree voor één mini-ouder geldt (voorlopig) alleen voor het seizoen 2012-2013 en kan a.s. zaterdag al in praktijk worden gebracht. Dan is het namelijk Super Saturday, een dag dat Heren 1 en Dames 1 allebei thuis spelen in het Omnisport: Dames 1 om 16.30 tegen Sliedrecht Sport en Draisma Dynamo Heren 1 om 20.00 uur tegen STV Tilburg. Tussen beide wedstrijden in is er een Kids Corner voor kinderen t/m 12 jaar en een Lounge Room voor de oudere jeugd. Aanmelden hiervoor is niet nodig. Alle reden dus om a.s. zaterdag naar het Omnisport te komen en onze teams aan te moedigen!