Geef je op voor het Blacklight op 23 december

Op woensdag 23 december, in de Kerstvakantie, wordt voor de tweede keer het spectaculaire Blacklight-volleybal-toernooi georganiseerd. In een geheel donkere zaal wordt er gespeeld. Het enige licht is blacklight. Door dit blacklight lichten alleen witte en fluorescerende spullen op. Iedereen (leden, ouders, broer/zus, opa/oma etc.) die bij de vereniging is betrokken, is welkom om te volleyballen in het donker of wat te eten en te drinken bij kaarslicht.

Het programma

• 08-09 ontbijt + glow-in-the-dark verven
  • 09-13 volleybal mini's
  • 09-13 volleybal ouders mini's
  • 12-13 lunch + glow-in-the-dark verven
  • 13-17 volleybal jeugd
  • 13-17 volleybal ouders jeugd
  • 17-19 maaltijd
  • 19-22 volleybal senioren / recreanten
  • 22-einde hapje en drankje

Klik hier om je op te geven of lees eerst het hele bericht.

Samen ontbijten of lunchen op z'n Amerikaans

Om 8:00 uur en 12:00 uur is er een gezamenlijk ontbijt/lunch. Dat doen we deels op z'n Amerikaans: iedereen neemt zijn eigen 'broodtrommeltje' mee en in het Dynamo café zorgen we voor een feestelijke tafel en drinken.

Glow-in-the-dark verven

Tussen 8 en 9 uur en 12 en 13 uur is er gelegenheid om je, zelf meegebrachte, T-shirt te verven of jezelf te laten beschilderen met glow-in-the-dark verf.

(groot)ouders van mini- en jeugdleden (neem je sportschoenen mee)

Tijdens het ochtend- en middagprogramma houden we velden vrij voor ouderen. Heeft je zoon of dochter het talent van jou, dan is dit je kans om een balletje te slaan. Heb je dat talent (nog) niet dan kun je de bal ook vangen of gooien, een kleine kans dat dat in het duister wordt opgemerkt en een grote kans dat je het heel leuk vindt.

Kosten

Voor deelname aan het toernooi vragen wij € 2,00 per persoon voor een bijdrage aan de kosten voor onder andere speciale lampen, ontbijt, verf en prijzen.

Schrijf je nu in

Je geeft je individueel op als je wilt volleyballen en/of wilt ontbijten. Bij de opgave kun je aangeven met wie je graag samen zou volleyballen. Klik hier om je op te geven