februari 2024

Een geslaagde halve finale dag NOJK

Met 7 teams uitwaaieren over Nederland om de halve finales van de NOJK te spelen. Met 7 teams een plaatsje weten te bemachtigen voor de finales die op zaterdag 30 maart worden gespeeld, voorwaar een geweldige prestatie! Zeker wanneer er in alle wedstrijden door slechts een team één setje werd verloren met 25-27. De reacties na afloop waren dan ook euforisch: “Wat een talenten, geweldig gespeeld en ontzettend genoten”, “Het was een hele leuke dag: Tjaddaaaa” en “Gezellige en geslaagde dag, mooie teamprestatie!” Naast de spanning van de wedstrijden laten we bij Dynamo zien dat er ook ruimte is voor plezier in het spel, zo blijkt maar weer.

We trainen nog een paar weken flink door en maken ons op voor de finales op 30 maart. Deze worden gehouden in de buurt, dus kom gerust langs….. Overigens de categorie A+ speelt in ons eigen Omnisport.

7 teams naar de finale van het Nederlands Open Jeugd Kampioenschap

Alle 7 teams die zaterdag j.l. de halve finales van de Nationale Open Jeugd Kampioenschappen (NOJK) speelden zijn door naar de finale op 30 maart.
Van de in de totaal 62 gespeelde sets, werden er 61 gewonnen en eentje zeer nipt verloren. Meisjes, jongens en begeleiding wat een bijzonder prestatie!. Van harte gefeliciteerd.

Zaterdag 17 februari: halve finale van het Nederlands Open Jeugd Kampioenschap

7 Open Club teams spelen zaterdag 17 februari de halve finales van de Nationale Open Jeugd Kampioenschappen (NOJK). Volg hier de teams (herlaad de pagina). Gebruik deze link op je mobiel: https://svdynamo.nl/nojk

Wedstrijd Dames 1 & Heren 1

Verslag bijeenkomst spiegelavond met leden

Als club kunnen we niet functioneren zonder vrijwilligers. SV Dynamo heeft een trouwe kern aan vrijwilligers op veel onderdelen. Toch merken we dat het lastiger wordt om nieuwe vrijwilligers aan ons te binden. De vereniging heeft nu de gelegenheid om onder begeleiding van Marco Groen, een proces begeleider van het Sport Professional Netwerk, te gaan werken aan het verder professionaliseren van ons vrijwilligersbeleid. Esther van Hevelingen zal vanuit de vereniging dit project gaan begeleiden als voorzitter van de stuurgroep. Nadat de stuurgroep eerder al 2 sessies had met Marco hebben we op donderdagavond 1 februari met een dwarsdoorsnede van de leden een spiegelbijeenkomst gehouden als vertrekpunt om verder te gaan bepalen wat nodig is om het voor leden en vrijwilligers nog leuker en beter te maken bij Dynamo. Na een introductie van Marco en een leuk filmpje over de kracht van verenigen, die hieronder ook is opgenomen, zijn de 35 leden in 8 groepjes aan de gang gegaan over de volgende vragen:

Opbrengst Salland Clubactie

Als club hebben we meegedaan met de Salland Clubactie en dat heeft ons het mooie sponsorbedrag van € 320 ,- opgeleverd. We bedanken iedereen die heeft bijgedragen aan dit resultaat. Samen geven we onze club een extra steuntje in de rug.