juli 2022

Samen vieren we 75 jaar Nevobo

Op zaterdag 24 september viert de Nederlandse Volleybalbond haar 75-jarig bestaan.

Programma 75 jaar Nevobo
We kunnen het volledige programma voor 24 september nog niet prijsgeven, maar als warming-up geven je graag een voorproefje.

Je bent vanaf het begin van de middag welkom in het centrum van Arnhem waar je ontvangen wordt met een goodiebag en vanwaar je je op eigen gelegenheid door de stad kunt gaan bewegen. Start daar de mooie wandeling door de binnenstad van Arnhem van 2,3 kilometer. De tour leidt je langs meerdere highlights uit de geschiedenis van 75 jaar (top)volleybal. Onderweg maak je een tussenstop bij de Trophy Tour en kun je jezelf vereeuwigen met de WK-beker. Ook kom je tijdens je wandeling verschillende volleybalactiviteiten tegen. Die kun je benutten om je eigen skills naar een hoger niveau te tillen. We zorgen ervoor dat je energiepeil op orde blijft tijdens deze middag. In het centrum van Arnhem kun je neerstrijken voor een hapje en/of drankje.

Aan het einde van de dag is het tijd om van het verleden over te schakelen naar spektakel in het heden. Vanaf 18.30 uur mag je alle wedstrijden van de avondsessie van het WK bijwonen!

Voor slechts € 7,50 kun je bij dit feestje zijn. Lees het volledige bericht op de Nevobo site en meld je aan!

Dynamo zeer succesvol tijdens NK Jeugd Beachvolleybal

Op zaterdag 9 en zondag 10 juli streden 110 jeugdteams om het Nederlands Jeugdkampioenschap Beachvolleybal.

Dynamo was zeer succesvol met medailles in de diverse leeftijdsklassen:

• Meiden en jongens < 13 jaar: Yenthe Maan / Felien Radstake (3e)
  • Jongens < 15 jaar: Jordi van Laar / Stef Koezeman (Nederlands kampioen)
  • Jongens < 19 jaar: Bram Zijl / Quins Bruin Slot (Nederlands kampioen)
  • Meiden < 15 jaar: Esmee Radstake / Saar Meijer (Nederlands kampioen)
  • Meiden < 17 jaar: Floor Hogenhout / Floortje van Losser (2e)
  • Meiden < 19 jaar: Mila Konink / Noa Sonneville (Nederlands kampioen)
  • Meiden < 19 jaar: Carlijn Radstake / Pien Grooters (3e)

Meisjes en jongens van harte gefeliciteerd!

Lees hier het volledige artikel van de Nevobo

Zomerstop en concept trainingsrooster seizoen 2022-2023

Zaterdag 9 juli start de zomervakantie voor de (basis)scholen en gaat bij SV Dynamo de zomerstop in. Er zijn dan geen trainingen meer op de beachvelden.

Concept trainingsrooster
Het trainingsrooster dat op de site gepubliceerd staat onder: Roosters->Trainingen is nog een concept. Het kan nog wijzigen o.a. omdat een groot aantal (jeugd)trainers hun beschikbaarheid nog niet weten. School en werkroosters worden pas na de zomervakantie bekend. We proberen zo snel mogelijk na de zomervakantie het trainingsrooster definitief te maken. Houd er dus rekening mee dat jouw training nog op een andere dag of tijd terecht kan komen.

Voor alle trainers: dien je declaratie in voor 5 augustus

De trainingen voor seizoen 2021-2022 zitten er op. Dat betekent dat trainers de trainingen van de tweede helft kunnen declareren. Hoe je dat kunt doen staat hieronder.

Bart Bosman sr. benoemd tot erelid van Dynamo

Twintig jaar lang fietste Bart op zaterdagmorgen voor dag en dauw naar de sporthal. Hij opende de deur, hing de vlaggen buiten, verwelkomde de scheidsrechters met een kopje koffie, bouwde indien nodig de zaal op, hing de netten op hoogte, klom op de scheidsrechtersstoel als dat nodig was en zorgde er als geen ander voor dat alle jeugdleden van Dynamo hun wedstrijden konden spelen. Ook toen zijn eigen viertal al was doorgestroomd naar de senioren en het ouderlijk huis zelfs al had verlaten, bleef Bart zich inzetten voor de jeugd.

20% korting op de nieuwe collectie van Kievit Sport

SAVE THE DATE!!

Op donderdag 25 augustus en dinsdag 6 september zal er weer een schoenen pasavond bij Dynamo in het Dynamo cafe plaatsvinden van onze sponsor Kievit Sport.

Ben jij er ook bij?

Je krijgt 20% korting op de nieuwe collectie schoenen, kleding en accessoires.

Er is deskundig personeel aanwezig en podotherapeuten om je te adviseren waar nodig. Zet het vast in de agenda. Meer informatie volgt!