Van de technische commissie ...

Concept teamindeling en trainingsrooster na de meivakantie

Het einde van dit seizoen nadert langzaam. Dat betekent altijd dat we in een periode komen waarin we hard werken aan een nieuwe concept teamindeling en een trainingsrooster na de meivakantie. Over deze zaken geven wij graag wat duidelijkheid.

Afronding huidige seizoen

We trainen tot en met vrijdag 26 april volgens het huidige trainingsrooster. Daarna houden we 2 weken meivakantie van zaterdag 27 april t/m zondag 12 mei. In de meivakantie wordt er niet getraind°. Ook niet op aanvraag!

Publicatie concept teamindeling

In de eerste week van de meivakantie zal de concept teamindeling voor het seizoen 2024-2025 worden gepubliceerd.

Daarbij meteen de vraag aan alle leden die uit Apeldoorn vertrekken vanwege studie of verhuizing of weten dat zij volgend jaar niet meer volleyballen. Meld je a.u.b. op korte termijn al af via een mail naar leden@svdynamo.nl (opzegging geldt dan per 1 juli a.s.), dan kunnen wij dat verwerken in de concept teamindelingen.

Trainingsrooster na meivakantie tot 1 juli

Vanaf maandag 13 mei gaan alle teams terug naar 1x per week trainen in de nieuwe teamsamenstelling.

De afgelopen jaren is vanuit seniorenteams, jeugdteams en recreanten meerdere malen de wens binnengekomen om een keuze  te om binnen in de zaal of buiten op de beachvelden te trainen.

We gaan deze teams de mogelijkheid geven om te kiezen binnen of buiten te trainen. Via de contactpersonen zal gevraagd worden dit te inventariseren. Dit zal per speler geïnventariseerd worden, zodat iedereen voor zichzelf kan kiezen (als team kiezen mag natuurlijk ook). Op basis van de inventarisatie zal door de TC een trainingsrooster worden gemaakt. Hiervoor geldt dat zowel binnen als buiten trainen het kan zijn dat er trainingsgroepen gemaakt worden samengesteld uit meerdere teams.

Voor de Top Opleidingsteams (D2,D3,D4,MB1,MC1,H2,H3,H4,H5) en CMV teams geldt dat dit ene moment in de zaal ingedeeld zal worden.

Deze keuze zal er elk jaar zijn tot 1 juli*. Na 1 juli wordt er niet meer getraind!

*Voor dit seizoen betekent dit dat de laatste trainingsdag vrijdag 28 juni is

Wel kan er na 1 juli nog gebruik gemaakt worden van de beachvelden, maar dat zal dan via Dynamo Beach lopen.

Een 2e keer trainen of een keertje beachen

Als je tot 1 juli naast je structurele trainingsmoment binnen of buiten een keer (extra) wil beachen kan dit via de mogelijkheden van Dynamo Beach.

Dynamo Beach

Hierin zijn we bezig een plan uit te werken met 2-mogelijkheden:

• Afhangen van velden tegen kleine vergoeding. Dit zal lijken op het reserveren van een padel of tennisbaan. Dit betekent dat vrij gebruik van de velden niet meer kan!
  • Aanmelden voor een trainingsgroep van Dynamo Beach met een trainer.

Hierover zal binnenkort meer op de website worden geplaatst.